Захід зміцнення довіри

Захід зміцнення довіри клієнтів Volkswagen

Відповіді на ключові запитання

1.     Що значить "захід зміцнення довіри" компанії "Volkswagen"? 

Своїм заходом зміцнення довіри компанія "Volkswagen" інформує клієнтів про те, що вона розглядатиме всі скарги, які, як було встановлено, виникли у зв'язку із здійсненням технічного заходу на автомобілях із дизельними двигунами типу EA189 та відносяться до певних частин двигуна і системи очищення вихлопних газів. Захід зміцнення довіри діє протягом 24 місяців з моменту здійснення технічного заходу 23R7 на автомобілі і виключно відносно автомобілів із пробігом до 250 000 км на момент здійснення заходу зміцнення довіри (в залежності від того, яка подія настане раніше).

Компанія «Volkswagen» завжди зазначала, що здійснення технічного заходу 23R7 не має небажаного впливу на показники споживання палива, показники викидів СО2, ефективну потужність двигуна, крутильний момент, утворення шуму або довговічність двигуна та його компонентів. Усі показники, що відповідають затвердженню типу автомобіля, залишатимуться дійсними.  Контролюючі органи Німеччини прямо підтвердили відповідність нормативним вимогам. Підтвердження також стосується вимог довговічності систем зниження токсичності вихлопних газів.  Заходи зміцнення довіри не впливають на цю позицію.

 

Своїм заходом зміцнення довіри компанія "Volkswagen" чітко дає зрозуміти, що така модернізація не має негативного впливу на довговічність автомобіля. Цей захід має слугувати для посилення довіри клієнтів до технічного заходу та заохочувати все більше клієнтів до модернізації своїх автомобілів.

Найближчим часом клієнти зможуть отримати детальну інформацію щодо умов та можливостей заходу зміцнення довіри у всіх офіційних дилерів та сервісних центрах відповідно до марки своїх автомобілів.

 

2.    Які марки пропонують захід зміцнення довіри, та які моделі підпадають під цей захід?

Захід зміцнення довіри поширюється на всі моделі Volkswagen, Audi, Seat та комерційних автомобілів Volkswagen із дизельними двигунами типу EA189, щодо яких було здійснено технічний захід.

 

3.    На кого поширюється захід зміцнення довіри?

Захід зміцнення довіри буде запропоновано усім клієнтам компанії "Volkswagen", автомобілі яких оснащені дизельним двигуном типу EA189 і автомобілі яких були модернізовані відповідно до сервісного заходу 23R7 щодо обслуговування двигунів. Він поширюється виключно на автомобілі із пробігом до 250 000 км на момент здійснення заходу зміцнення довіри.  Щоб мати право на такий захід, клієнти мають надати доказ, що було виконано всі роботи із сервісного та технічного обслуговування відповідно до рекомендацій виробника (тобто захід поширюється на автомобілі з історією повного циклу сервісного обслуговування).

Захід зміцнення довіри поширюється на всіх клієнтів, на чиїх автомобілях, що відповідають певним вимогам, було здійснено технічний захід 23R7 із моменту його здійснення (за умови виконання усіх вимог до заходу зміцнення довіри). Захід зміцнення довіри прив'язаний до ідентифікаційного номера автомобіля та поширюватиметься на нового власника у разі продажу автомобіля у період 24 місяці, що передбачено критеріями поширення заходу.

Захід зміцнення довіри діє у всіх країнах світу, за виключенням США, Канади та Південної Кореї, у яких діють інші норми.

 

4.    Які компоненти підпадають під дію заходу зміцнення довіри?

Захід зміцнення довіри загалом поширюється на 11 компонентів системи рециркуляції вихлопних газів, системи вприскування палива та системи очищення вихлопних газів: лямбда-зонд, датчик температури, клапан перемикання системи рециркуляції  вихлопних газів, клапан системи рециркуляції вихлопних газів, датчик диференційного тиску системи рециркуляції вихлопних газів, форсунка, насос високого тиску, паливна рампа, редукційний клапан, датчик тиску, високонапірний трубопровід.

Захід зміцнення довіри не впливає на позицію компанії "Volkswagen" щодо того, що технічні заходи не мають негативного впливу на довговічність двигуна та його компонентів. Контролюючі органи підтвердили, що технічні заходи відповідають усім вимогам законодавства та не мають небажаного впливу на показники споживання палива, показники викидів СО2, ефективну потужність двигуна, крутильний момент та показники утворення шуму.

 

5.    Які умови заходу зміцнення довіри?

Разом із вищезазначеними умовами:

(1) Захід зміцнення довіри

•        може бути надано, оцінено та використано виключно офіційним дилером,

•        поширюється на скарги, що стосуються виключно матеріалів, які використовуються, та робіт, які виконуються, відносно наступних компонентів системи рециркуляції вихлопних газів, системи вприскування палива та системи очищення вихлопних газів: лямбда-зонд, датчик температури, клапан перемикання системи рециркуляції  вихлопних газів, клапан системи рециркуляції вихлопних газів, датчик диференційного тиску системи рециркуляції вихлопних газів, форсунка, насос високого тиску, паливна рампа, редукційний клапан, датчик тиску, високонапірний трубопровід,

•        не поширюється на підмінені автомобілі, власні витрати, пошкодження та ін.

(2) за умови, що

•        відповідний автомобіль із двигуном EA 189 приймав участь у сервісному заході 23R7

•        автомобіль пройшов відповідне сервісне обслуговування згідно із графіком сервісного обслуговування, модернізацією та відкликанням за вимогами компанії "Volkswagen"

(3) та за умови відсутності жодного із наступних випадків:

•        випадки природного зношення, тобто погіршення характеристик автомобіля в результаті фізичного і морального зношення,

•        власник або неофіційний сервісний центр чи дилер не забезпечили належного виконання ремонту, сервісного обслуговування та догляду за автомобілем (наприклад, використовували неоригінальні запчастини та ін.),

•        невиконання інструкцій з експлуатації, обслуговування та догляду за автомобілем, викладених у керівництві з експлуатації,

•        автомобіль було пошкоджено третіми особами або у результаті зовнішніх умов, таких як аварія, гроза/град, повінь та ін., що призвело до виникнення заявленого випадку,

•        будь-яка скарга відносно сажового фільтра у результаті накопичення зольних відкладень,

•        запасні частини були самовільно встановлені на автомобілі або в автомобіль самовільно були внесені зміни, наприклад, прошивання, тюнінг,

•        автомобіль експлуатувався неналежним чином, наприклад, в автомобільних спортивних змаганнях чи в умовах перевантаження, 

•        власник автомобіля не повідомив про скаргу у визначений строк,

•        власник автомобіля не надав компанії "Volkswagen" можливості розглянути проблему у визначений строк.

 

6. Чи стосується захід зі зміцнення довіри мого автомобіля у тому випадку, якщо він вже брав участь у технічному заході?

Так, захід зі зміцнення довіри поширюється на усіх клієнтів, чиї автомобілі вже брали участь у технічному заході в минулому - починаючи від дати здійснення цього заходу (у випадку, якщо всі інші передумови для участі у заході зі зміцнення довіри виконані).

Якщо клієнт поніс витрати за роботи, пов'язані з технічним заходом, то бренд Volkswagen  перевірить, чи виконані умови для заходу зі зміцнення довіри, і чи можуть такі витрати бути ним покриті. Запити на покриття витрат повинні бути подані до 31 грудня 2017 року офіційному дилеру Volkswagen у країні, де були виконані роботи.