Ремінь і ланцюг ГРМ.

Зубчастий ремінь: навіщо регулярно перевіряти
Старий або зношений ремінь може порватися й призвести до пошкодження двигуна. Через розсинхронізацію газорозподільного механізму поршні б'ють по клапанах зі швидкістю, що може сягати 15 м/с. Здебільшого єдиний спосіб ремонту - заміна головки блока циліндрів. А головна складність у тому, що зношеність зубчастого ременя неможливо оцінити візуально чи на слух.

Коли заміняти зубчастий ремінь?
Залежно від моделі авто, двигуна й манери керування зубчастий ремінь може служити впродовж 360 000 км. Проте його варто регулярно перевіряти в офіційного дилера Volkswagen, наприклад, під час інспекційного сервісу. Це особливо актуально, якщо у вас багато коротких поїздок, ваш Volkswagen часто стоїть (наприклад, таксі) або пробіг уже понад 240 000 км.

Порада: придбавши автомобіль із пробігом, перевірте його якнайшвидше.

Хочете замінити самотужки?
Неправильно встановлений зубчастий ремінь може спричинити пошкодження двигуна. Заміняти його складно й дорого. Зубчастий ремінь і напрямні ролики треба ідеально вирівняти й забезпечити правильний натяг ременя. Водночас замінюють насос охолоджувальної рідини, натягувачі ременя й напрямні ролики. Для цього потрібні не лише знання, але й спеціальний інструмент. Отже, заміну ременя варто довіряти офіційному дилеру Volkswagen.

Ланцюг ГРМ: чи дійсно його не треба обслуговувати?
Ланцюг розрахований на пробіг до 500 000 км. Але ролики стільки не витримують. Вони тримають належний натяг ланцюга й синхронну роботу компонентів двигуна на відрізку від 150 000 до 300 000 км.

Чи варто заміняти ланцюг ГРМ або натяжні ролики самостійно?
Тут діє те саме правило, що й для зубчастого ременя. Неправильно встановлений чи неправильно натягнутий ланцюг загрожує пошкодженням двигуна. До того ж заміна й регулювання натягу ланцюга ГРМ - дорога і складна процедура. Для цього потрібен час, знання та спеціальний інструмент. Отже, заміну натяжних роликів і ланцюга ГРМ варто довіряти офіційному дилеру Volkswagen.

Як дізнатися, що ланцюг ГРМ зносився?
Ланцюг ГРМ працює гучніше, ніж ремінь. І коли йдеться про зношування, цей недолік перетворюється на перевагу. Наприклад, надмірний гуркіт двигуна вказує на те, що настав час перевірити ланцюг ГРМ і натяжні ролики: найімовірніша причина - слабкий натяг.

Закрити
Цей веб-сайт використовує cookies, щоб допомогти нам надати Вам найкращий досвід від знайомства із Volkswagen.
Прийняти та продовжити