Цей веб-сайт використовує cookies, щоб допомогти нам надати Вам найкращий досвід від знайомства із Volkswagen.
Прийняти та продовжити

Акумуляторні батареї

Акумулятор – найчастіша причина несправностей. Дедалі більше допоміжних систем піклуються про економію пального. Але для цього потрібна потужна акумуляторна батарея, котра гарантовано забезпечить точний заряд енергії.

Оригінальні стартерні батареї.

Найкраще джерело енергії для вашого автомобіля.

Оригінальний акумулятор Volkswagen забезпечує точну кількість енергії, аби навіть у лютий мороз ви могли запустити двигун. Або щоб система СТАРТ-СТОП сприяла економії пального. Або щоб автономний опалювач чи медіасистема не зіпсували настрою перед поїздкою. Ну й офіційна 2-річна гарантія з можливістю подовження на рік.

Переваги для вас. Інформація по продукту.

Переваги для вас.

Переваги для вас.

Ощадливість.

Забезпечує точну кількість енергії на потреби бортової мережі.

 

Більша віддача.

Завдяки більшому вмісту свинцю й високоякісним матеріалам.

 

Довговічність.

Офіційна 2-річна гарантія з можливістю подовження на рік.

Інформація по продукту.

Інформація по продукту.

Оригінальний акумулятор Volkswagen забезпечує точну кількість енергії, аби навіть у лютий мороз ви могли запустити двигун. Або щоб система СТАРТ-СТОП сприяла економії пального. Або щоб автономний опалювач чи медіасистема не зіпсували настрою перед поїздкою. Ну й офіційна 2-річна гарантія з можливістю подовження на рік.

Надійні.

Оригінальні стартерні АКБ для автомобілів із системою Старт-Стоп: порівняльний тест акумуляторів AGM ємністю 68-70 А*год.

Енергія під контролем.

Належний рівень електроліту – запорука живлення.

Якщо акумулятор виготовлений після 2009 року, рівень електроліту в ньому перевіряють за допомогою спеціального індикатора: чорний колір - усе гаразд, жовтий - мерщій до офіційного дилера Volkswagen.

Енергія під контролем.
Належний рівень електроліту – запорука живлення.

Якщо акумулятор виготовлений після 2009 року, рівень електроліту в ньому перевіряють за допомогою спеціального індикатора: чорний колір - усе гаразд, жовтий - мерщій до офіційного дилера Volkswagen.

Коли міняти акумулятор?

Термін заміни АКБ залежить від багатьох чинників, серед яких тривалість простоювання, кількість коротких поїздок тощо. Загалом акумулятор варто перевіряти кожні 4 роки.

Скільки коштує акумулятор?

Акумулятор забезпечує енергію для пуску двигуна за будь-яких погодних умов. Вартість оригінальної батареї Volkswagen залежить від її типу: свинцево-кальцієва, типу EFB/EFB+, типу AGM тощо. Проте всіх їх об'єднує одне: багатий досвід Volkswagen. До того ж ціна включає не тільки саму батарею, а й сервіс. Старий акумулятор знімають, правильно утилізують, а натомість професійно встановлюють і підключають новий.

 

Ми вже довели, що наші батареї надійні й довговічні. Тому поверх 2-річної офіційної гарантії, якої вимагає законодавство, ви отримуєте додаткову гарантію терміном на рік. Та якщо потрібна вигідна альтернатива, зверніть увагу на серію Economy - гідна пропозиція для авто віком понад 4 роки. Як і всі компоненти Volkswagen, ці батареї чудово підходять для вашого автомобіля, адже розраховані на кількість споживачів, характеристики генератора тощо. Отже, будьте певні - ви завжди заведете двигун й енергії вистачить для всього обладнання впродовж поїздки.

Як замінити батарейку ключа?

Аби не зіпсувати ключ, заміну батарейки варто довіряти офіційному дилеру Volkswagen. І справа не лише в навичках - замінити батарейку треба швидко, інакше ключ утратить свої ідентифікаційні дані. Як результат, автомобіль не розпізнаватиме ключ, а отже, треба буде проводити ініціалізацію.

Чому акумулятор зношується?

Час від часу акумулятор необхідно заміняти. Адже щоразу, коли він розряджається, на пластинах утворюються кристали сульфату свинцю, які згодом знижують електричну провідність. Чим більша кристалізація пластин, тим гірша електропровідність.

Як замінити акумулятор?

Заміну АКБ варто довіряти професіоналам. Так безпечніше для вас і вашого Volkswagen. Зрештою, тут є про що пам'ятати: електроліт дуже їдкий, гази з батареї можуть вибухнути, неправильно підключена батарея зіпсує електричну систему тощо.

Які пошкодження може спричинити невідповідний акумулятор?

Більшість автомобілів Volkswagen мають систему управління живленням. Вона контролює споживання енергії в бортовій мережі, дбаючи про належний заряд батареї. Система працює як треба, тільки якщо акумулятор правильно синхронізований з автомобілем і система розпізнає його за спеціальним кодом. В іншому разі батарея може надто заряджатися або надто розряджатися. Це може обернутися серйозними наслідками.

Як дізнатися вік акумулятора?

Календарний тиждень і рік випуску батареї зазначені на мінусовій клемі.

8 фактів про АКБ, які ви напевно не знали.

Найчастіша причина несправностей

За статистикою німецького автомобільного клубу ADAC, акумуляторна батарея найчастіше спричиняє негаразди з автомобілем.

Серце бортової мережі.

Система Старт-стоп, автономний опалювач, функція рекуперації енергії - електричні системи автомобіля стають дедалі складнішими, а отже, їм потрібні батареї, стійкіші до циклів розряджання-заряджання.

Короткі поїздки – більше енергії.

У коротких поїздках автомобіль зазвичай споживає більше електроенергії, ніж компенсує генератор.

Постійне живлення.

Охоронна сигналізація, функція Coming Home/Leaving Home і деякі інші системи потребують живлення, навіть коли запалювання вимкнене.

Коротший строк служби.

У спеку або під час тривалого простоювання акумулятор може розряджатися. Отже, строк його служби скорочується.

Холод краде енергію.

У міру зниження температури надворі ефективність АКБ знижується. Ба більше, узимку додаткові споживачі, як-от обігрів заднього скла чи підігрів сидінь, потребують багато енергії.

Напруження заради вашого комфорту.

Вентилятор, підігрів сидінь, медіасистема, автономний опалювач - сучасний автомобіль має багато причин виснажувати акумулятор, а не тільки для пуску двигуна.

Енергія заради довкілля.

Більшість автомобілів Volkswagen мають систему Старт-Стоп і систему рекуперації енергії під час гальмування. Обидві сприяють скороченню шкідливих викидів. Для для їхньої роботи потрібна АКБ, що витримує багато циклів розряджання-заряджання.

Як прикурити за п’ять кроків.

Ви завжди можете покластися на добре доглянуту стартерну батарею Volkswagen. А раптом сусід не зможе завестися? Дізнайтесь, як правильно запустити двигун від зовнішнього джерела.

Довговічність АКБ: шість коротких порад. Більше енергії на роки й жодного клопоту взимку: дізнайтеся більше про акумулятор.

Зимуйте правильно.

Не плануєте їздити автомобілем узимку? Тоді не залишайте його під кутом надовго (наприклад, на домкраті). У разі тривалого простоювання акумулятор має бути розташований якомога рівніше.

Підтримуйте активність.

Бездіяльний акумулятор розряджається. На свинцевих пластинах накопичується сульфат свинцю, електропровідність знижується. Періодичне навантаження підтримує хімічну реакцію, а отже, запобігає сульфатації.

Чистота заради безпеки.

Акумулятор повинен бути чистим. Витирайте його насухо антистатичною тканиною. Волога в моторному відсіку може спричинити повільний саморозряд батареї.

Безтурботна зима.

О холодній порі експлуатаційні показники акумулятора знижуються. Аби мати достатній заряд для пуску двигуна, не використовуйте обігрів скла й інші потужні споживачі, коли двигун не працює.

Більше далеких поїздок.

У коротких поїздках ваш Volkswagen зазвичай потребує більше енергії, ніж забезпечує генератор. Отже, акумулятор помалу розряджається. Відновити заряд допоможуть регулярні поїздки на більші відстані.

Додаткове заряджання.

Забагато коротких поїздок виснажують акумулятор. Отже, батарею варто підзарядити - особливо перед зимою.

Енергія заради довкілля Хочете зробити ласку природі? Багато автомобілів Volkswagen мають систему Старт-Стоп і систему рекуперації енергії під час гальмування. Але для їхньої роботи потрібен дужий акумулятор.

Рекуперація.

Відновлення енергії.

Під час уповільнення чи гальмування ваш Volkswagen зазвичай втрачає частину своєї кінетичної енергії. Проте завдяки рекуперації частина цієї енергії відновлюється: система навмисно збільшує вихідний струм генератора і спрямовує його до батареї. Отже, генератор перетворює кінетичну енергію на електричну, подібно динамо на колесі велосипеда. Коли авто прискорюється, генератор виробляє менший струм або взагалі не виробляє. У цей момент автомобіль витрачає енергію, накопичену в акумуляторі. Результат: менше пального, менше шкідливих викидів.

Система Старт-Стоп.

Береже пальне на світлофорах.

Система Старт-Стоп вимикає двигун, щойно ви зупиняєте авто й відпускаєте педаль зчеплення/гальма, а тоді знов запускає, щойно ви натискаєте згадані педалі. Потенційна економія - до 0,2 л/100 км у міському циклі. Передумовою для роботи системи є акумулятор, що витримує багато циклів розряджання-заряджання.