Цей веб-сайт використовує cookies, щоб допомогти нам надати Вам найкращий досвід від знайомства із Volkswagen.
Прийняти та продовжити

Компанія вперше передала своїм клієнтам більше 10 мільйонів автомобілів за рік

23.01.2015.

10,14 мільйонів автомобілів передано клієнтам в 2014 році (2013 рік -  9,73; + 4,2%).


CEO Volkswagen Group Мартін Вінтеркорн: «Енергійний початок впровадження Стратегії 2018». В рамках цієї стратегії концерн Volkswagen планує стати найбільшим виробником автомобілів в світі.
Член правління, відповідальний за збут, Крістіан Клінглер: «Поставки автомобілів подвоїлися за останні 10 років».


Volkswagen Group досягнула своєї першої цілі зі Стратегії 2018: «В 2014 році наша компанія доставила своїм клієнтам більше 10 мільйонів автомобілів, від легкових e-up! до вантажних комерційних автомобілів. Це вражаюче підтвердження того, що ми активно реалізуємо нашу Стратегію 2018, не дивлячись на складні ринкові умови», - розповів в Детройті голова ради директорів концерну Volkswagen Мартін Вінтеркорн. Загалом 10,14 мільйонів автомобілів було продано клієнтам по всьому світу з січня по грудень 2014 року.

У грудні також спостерігалося зростання поставок, було передано 881,000 одиниць (грудень 2013: 857,600; +2,7%)., Крістіан Клінглер прокоментував: «Наша компанія подвоїла поставки автомобілів за останні 10 років. Це надзвичайна продуктивність і вражаючий результат, у який кожен з брендів зробив свій внесок, не зважаючи на складні умови ринку».
 
Враховуючи показники комерційних автомобілів, у 2014 році бренди концерну Volkswagen загалом доставили клієнтам:

  • 3,95 млн автомобілів-  на загальний Європейський ринок (2013 рік - 3,75 млн; +5,1%);
  • 2,03 млн автомобілів -  до Західної Європи, враховуючи Німеччину (2013 рік - 1,90 млн; +7,2%);
  • 0,67 млн автомобілів - у Північноамериканський регіон (2013 рік - 0,66 млн; +0,4%);
  • 0,79 млн автомобілів - у Південноамериканський регіон (2013 рік - 0,99 млн; -19,8%);
  • 4,06 млн автомобілів - в Азіатсько-Тихоокеанський регіон (2013 рік - 3,65 млн; +11,3%), з яких 3,68 млн були доставлені покупцям до Китаю, включаючи Гонконг - найбільший ринок збуту для компанії (2013 рік - 3,27 млн; +12,4%).