Компресори для кондиціонерів серії Volkswagen Economy

Привод компресора кондиціонера здійснюється від колінчастого вала двигуна за допомогою однобічного або двобічного поліклинового ременя.

Холодильний контур кондиціонера працює так. Компресор всмоктує газоподібний холодоагент низького тиску з випарника (тиск близько 1,2 бара, температура +3° C), стискає до 14 бар (температура +60-100 °C). Стиснутий холодоагент надходить до конденсатора, де переходить у рідкий стан. Рідкий холодоагент проходить через фільтр-осушувач до терморегулювального вентиля або розширювальної трубки і впорскується у випарник. У міру розширення холодоагенту його тиск падає. Холодоагент охолоджується і починає випаровуватись. Охолоджуючись під час випаровування, холодоагент відбирає тепло з повітря, що циркулює в салоні автомобіля. Холодоагент повністю переходить у газоподібний стан і всмоктується компресором. Цикл повторюється. Разом з холодоагентом у системі циркулює компресорна олива для змащення всіх компонентів.

Головні переваги компресорів для кондиціонерів серії Volkswagen Economy

Комфорт

Економія пального за рахунок низького коефіцієнта тертя внутрішніх компонентів

Висока надійність

Ідеальна взаємодія з іншими компонентами системи кондиціювання повітря

Строк експлуатації

Строк служби лише трохи менший, ніж в аналогів із серії оригінальних обмінних деталей

Висока ефективність всмоктування, стиснення і нагнітання

Гарантія якості

Комплексні випробування на надійність

Високоточний механізм регулювання подачі холодоагенту залежно від необхідної холодопродуктивності

Ресурсозберігаюче виробництво

Раціональний підхід до повторного використання матеріалів

Герметичність завдяки оптимальним зазорам між сполучуваними деталями

Стійкість до впливу високих температур

Оптимізований процес відновлення (менша глибина розбирання) забезпечує якнайкраще співвідношення трудовитрат й експлуатаційних характеристик. Це дає змогу знизити ціну порівняно з оригінальними обмінними компресорами Volkswagen на 30-38,7%.

Технічне обслуговування не потрібне

Висока експлуатаційна надійність завдяки запобіжному пристрою, який не допускає пошкодження ременя і двигуна

Критерії повернення - згідно з умовами програми «Обмінний фонд».

Ймовірні причини несправності

Природне зношення

Абразивне зношення

Корозія

Внаслідок потрапляння вологи в холодоагент через порушення герметичності контуру

Несправність компонентів привода компресора

Недостатнє змащення компресора

Внаслідок недостатнього вмісту компресорної оливи в холодоагенті або недостатньої кількості холодоагенту в контурі

Використання неякісної продукції конкурентів:

Концерн Volkswagen гарантує якість тільки компресорів власного виробництва, оскільки вони виготовлені відповідно до стандартів якості Volkswagen.

Спрощена схема холодильного контуру

Як виявити несправність?

Незвичайний звук

Наприклад, звук проточної рідини в салоні або металевий скрегіт у моторному відсіку

Порушення герметичності

Протікання оливи у місцях з'єднання трубопроводів

Низька ефективність або непрацездатність системи кондиціювання

Наслідки несправностей

Пошкодження підшипника

В результаті недостатнього/відсутнього змащення або несправності натяжних роликів приводного ременя, а також неправильної експлуатації кондиціонера

Витікання холодоагенту й оливи

Внаслідок витікання через ущільнення в корпусі компресора, сальники вала, шланги та з'єднання або неналежної експлуатації системи кондиціювання повітря

Забруднення системи

Абразивне зношення деталей компресора, якщо бракує або немає мастила. Частинки від стирання матеріалу поширюються по контуру системи кондиціювання, пошкоджуючи інші компоненти.

Поломка

Погіршення комфорту внаслідок порушень у роботі або несправності системи кондиціювання повітря.

Компресори серії Economy для кондиціонерів є оптимальним рішенням для вас (як власника автомобіля у віковому сегменті II/III), оскільки вони…

... адаптовані до особливостей автомобілів віком понад чотири роки.

... виготовлені з використанням багатого досвіду концерну Volkswagen у сфері запчастин.

... відповідають стандартам якості Volkswagen.

... пройшли комплексні випробування на придатність до використання на пізніх етапах експлуатації автомобілів.

... коштують менше. Завдяки зниженню собівартості при дотриманні всіх вимог до запчастин для економ-ремонту.

... дешевші від оригінальних деталей на 30-38,7% завдяки адаптації технології відновлення до віку автомобіля.

... ідеально підходять за розмірами, тож не потрібні додаткові витрати на підгонку під час установки.

... є справжніми деталями Volkswagen. Зниження вартості не означає зниження якості. Надійність цих деталей гарантована.

Власникові автомобіля потрібно...

... час від часу вмикати кондиціонер, навіть коли в цьому нема потреби. У довгостроковій перспективі це допоможе запобігти пошкодженню системи.

Чи знаєте ви, що? ...

... правильний вибір режиму роботи кондиціонера поліпшує самопочуття і, як наслідок, підвищує концентрацію уваги.

... для найбільш ефективної роботи кондиціонера різниця температур всередині й зовні салону не повинна перевищувати 5 °C.

... очищуючись під час проходження через салонний фільтр, повітря в салоні очищується ще й за рахунок осушення в системі кондиціювання повітря.

... у режимі рециркуляції повітря кондиціонер швидко усуває запотівання вікон й ефективно осушує повітря в салоні.

... багато хто думає, що економить гроші, якщо не користується кондиціонером. Тривале невикористання кондиціонера призводить до пошкодження компонентів, витікання холодоагенту й виходу системи з ладу.

... систему кондиціювання повітря не варто вимикати надовго навіть узимку. Рекомендується встановити в салоні температуру повітря вищу за зовнішню. При цьому кліматична установка лише іноді перемикатиметься в режим охолодження, а компресор буде обертатися переважно без навантаження, не збільшуючи витрату пального. Оскільки система не відключена повністю, електроніка ненадовго вмикатиме режим охолодження, аби змастити підшипники вала й запобігти відмові системи. Однак при зовнішній температурі нижче +5 °С кондиціонер автоматично вимикається.