Оригінальні турбокомпресори Volkswagen

Нетлінна сила одвічне джерело.

Як й інші повітряні насоси та компресори, турбокомпресор призначений для нагнітання повітря.

Ротор турбокомпресора обертається з дуже високою частотою. У турбокомпресорів бензинових двигунів частота обертання ротора може сягати 240000 об/хв, а в дизельних - 300000 об/хв.

Щоб запобігти надмірному нагріванню наддувного повітря, конструкція турбокомпресора забезпечує різницю температур до +800 °C між корпусами турбіни і компресора, розташованими на відстані кількох сантиметрів.

Турбокомпресор не вимикається під час роботи двигуна та обертається безперервно навіть у режимі холостого ходу. Це дає змогу підтримувати постійний тиск наддуву у міру підвищення обертів мотора.

Механічні і теплові навантаження на деталі турбокомпресора - одні з найвищих у двигуні.

Після роботи на високих обертах мотор повинен попрацювати в режимі холостого ходу близько хвилини. За цей час олива й охолоджувальна рідина відведуть тепло від турбокомпресора.

 

Чи знаєте Ви, що?..

... вирізняються високою продуктивністю і ступенем стиснення повітря в компресорі.


… підтримують постійний тиск наддуву в широкому діапазоні обертів завдяки високоточному механізму управління. Це усуває «турбояму» на низьких обертах.


… вирізняються високою теплостійкістю і витримують температуру до +900 °C в дизельних та до +1050 °C в бензинових двигунах.


… проектуються згідно з робочим об'ємом, потужністю і частотою обертання конкретного двигуна TSI або TDI®, забезпечуючи йому максимальну віддачу.


… знижують витрату пального і скорочують викиди CO2.


… забезпечують найвищий рівень комфорту завдяки мінімальним рівням шуму.


… виготовлені з матеріалів зі спеціально підібраним складом. Щоб витримувати високу температуру відпрацьованих газів, корпус турбіни виготовлений з чавуну, а корпус компресора - з легкого сплаву.