Оригінальні свічки запалювання Volkswagen

Сила іскор

Оригінальні свічки запалювання SEAT проектуються для кожного конкретного типу двигунів та вирізняються високою надійністю, що дає змогу цілком реалізувати потенціал силового агрегату. Вони надзвичайно стійкі до корозії й утворення нагару та забезпечують стале іскроутворення завдяки точним розмірам електродів та гарантують повне згоряння пального за рахунок швидкого поширення полум'я.

Оригінальні свічки запалювання SEAT мають незначну швидкість зношення електродів, завдяки чому зменшується електрична напруга, необхідна для утворення іскри. Захищені від місцевого перегріву і спричинених ним пошкоджень завдяки складній конструкції, що забезпечує розсіювання тепла. За рахунок оптимального осередку займання в к амері згоряння скорочують витрату пального та шкідливі викиди. Також забезпечується дуже плавна робота силового агрегату та комфорт під час руху автомобіля у всьому діапазоні обер тів, дозволяючи повною мірою використовувати прийомистість двигуна.

Оригінальні свічки запалювання SEAT надзвичайно надійні і тому вигідні. Періодичність заміни свічок запалювання залежно від типу може досягати 60 000 кілометрів пробігу.

 

Чи знаєте Ви, що?..

... Свічки запалювання призначені для займання стиснутої паливо-повітряної суміші в камерах згоряння у точно визначений час. Передчасне або запізніле займання суміші може негативно впливати на характеристики потужності двигуна і витрату пального. Подекуди це може спричиняти поломку силового агрегату.


... Свічки запалювання повинні створювати іскру близько 3500 разів на хвилину, витримуючи перепади температур від 100 °C до 3000 °C та зміни тиску від 0,9 до 30 бар. Після вироблення ресурсу свічки не в змозі впоратися з цим завданням.


... Температура на кінці ізолятора свічки повинна бути в межах від 450 °C до 850 °C. За більш низьких температур на свічці утворюватиметься нагар, тоді як за вищої температури може відбуватися передчасне займання суміші, зване жаровим запалюванням.


... Зношені або вкриті нагаром свічки зумовлюють неповне згоряння, що призводить до значної витрати пального і частих пропусків запалювання. Незгоріле пальне з двигуна потрапляє до каталітич-ного нейтралізатора та може спричинити його несправність.


... Якщо автомобіль використовується переважно для поїздок на короткі відстані або двигун часто працює з максимальним навантаженням, періодичність заміни свічок потрібно зменшити.