Оригінальні свічки розжарювання Volkswagen

Енергійне прогрівання під час холодного пуску двигуна

У дизельних двигунах пальне під високим тиском упорскується в циліндри, де змішується з повітрям, що нагрівається при стисненні, і займається. Для холодного пуску двигуна необхідне примусове нагрівання, забезпечуване свічками розжарювання .

Така свічка зазвичай міститься поруч із соплом паливної форсунки. Накінечник свічки виступає вглиб циліндра на 3-8 мм. Максимальна температура накінечника 1100 °C .

Після вмикання за командою електроніки свічки розжарювання за кілька секунд нагріваються до температури, достатньої для займання пального. Саморегулівні свічки розжарювання на старіших моделях прогріваються довше .

Після пуску двигуна свічки розжарювання залишаються увімкненими до трьох хвилин, створюючи оптимальні умови для займання пального на етапі прогрівання двигуна .

Свічки розжарювання з'єднані паралельно, щоб вихід з ладу однієї з них не порушував роботу інших. Проте несправність свічок розжарювання негативно впливає на характеристики двигуна під час холодного пуску. Саме тому такі свічки необхідно заміняти якомога швидше .

 

Чи знаєте Ви, що?..

... мають будову, оптимізовану для використання в автомобілях Volkswagen визначених моделей відповідно до вимог інженерів компанії.


... забезпечують мінімальну витрату пального та низький рівень шкідливих викидів під час пуску двигуна.


... забезпечують безшумну роботу двигуна у момент пуску.


... знижують небезпеку корозії і сажових відкладень. Завдяки відсутності нагару свічки легко вигвинчуються без пошкодження різьби та блока циліндрів навіть після тривалої експлуатації.


... мають дуже компактну будову, оскільки простору для їхньої установки обмаль, і до того ж надзвичайно міцні.


... дуже надійні та довговічні, що дозволяє істотно скоротити витрати на ремонт.