Технічні рішення для проблемних дизельних двигунів EA189

13.11.2015.

Технічні рішення для проблемних дизельних двигунів EA189 представлені Федеральному агентству автомобільного транспорту Німеччини

15.12.2015

• Наступний крок у розв'язанні проблеми з викидами оксидів азоту (NOx) в Європі
• Мінімальні конструктивні зміни для двигунів 1.6 TDI
• Двигуни 2.0 TDI потребують лише оновлення програмного забезпечення
• Мета: жодного впливу на фактичну витрату пального і динамічні характеристики

Розслідування обставин дизельного скандалу та пошук ефективних рішень успішно просуваються. Концерн Volkswagen подав до Федерального агентства автомобільного транспорту Німеччини конкретні технічні рішення, що стосуються дизельних двигунів EA189 з робочим об'ємом 1,6 і 2,0 л. А це означає наявність заходів для більшості проблемних автомобілів. Під час розробки рішень головна увага приділялась максимальній зручності для клієнтів. Після технічного втручання автомобілі цілковито відповідатимуть чинним екологічним нормам. Остаточне технічне рішення для дизельного двигуна 1.2 TDI буде передано до Федерального агентства автомобільного транспорту Німеччини наприкінці місяця. Очікується, що це буде лише оновлення програмного забезпечення.

Технічні рішення для дизельних двигунів EA189 були представлені Федеральному агентству автомобільного транспорту Німеччини. Після ретельної перевірки усі пропозиції були затверджені. А це означає повну ясність щодо усунення невідповідностей для більшості автомобілів, яких зачепив дизельний скандал.

Впускний тракт двигунів 1.6 TDI (EA189) обладнають сітчастим перетворювачем повітряного потоку. Заспокоєння завихрень на вході впускного тракту призводить до підвищення точності датчика масової витрати повітря. Масова витрата повітря є важливим параметром, що використовується електронікою двигуна для забезпечення оптимального процесу згоряння. На додачу компанія оновить програмне забезпечення цих двигунів. За попередніми даними, на проведення усіх технічних заходів знадобиться менше години.

На двигунах 2.0 TDI буде оновлено програмне забезпечення. Ця процедура триватиме близько півгодини.
Завдяки прогресивним моторним технологіям і методам моделювання потоку у впускній системі інженери знайшли відносно просте рішення, яке на тлі оновлення програмного забезпечення буде особливо ефективним.

Метою пошуку технічних рішень досі є приведення показників шкідливих викидів у відповідність до чинних норм без жодного впливу на віддачу й економічність двигуна. Одначе для остаточних висновків потрібен час, адже спочатку треба перевірити усі модифікації моделей.
На підставі рішень, узгоджених з Федеральним агентством автомобільного транспорту Німеччини, концерн наразі розробляє сервісні програми для європейського ринку (EU28). Перші відкликання мають розпочатися у січні 2016 року. За попередніми оцінками, усі заходи щодо всіх двигунів будуть завершені протягом 2016 календарного року.

Volkswagen запевняє, що відволікання клієнтів для проведення необхідних заходів буде якомога коротким. Крім того, представники Volkswagen зв'яжуться з усіма клієнтами, аби зрозуміти їхні індивідуальні потреби, щоб уникнути можливих незручностей чи збитків на етапі усунення проблем. У цьому контексті марка Volkswagen має намір безоплатно пропонувати усім клієнтам відповідні підмінні автомобілі.

Від початку жовтня усі клієнти Volkswagen мають можливість перевірити, чи стосується дизельний скандал їхнього автомобіля.

На сьогодні концерн має готові технічні рішення для більшості своїх моделей з дизельними двигунами EA189, проданих на території Європи. Наприкінці цього місяця до Федерального агентства автомобільного транспорту Німеччини будуть передані відповідні пропозиції щодо 3-циліндрових двигунів з робочим об'ємом 1,2 л.

Аналогічні заходи наразі відпрацьовують інші марки концерну - Audi, SEAT, ŠKODA та Volkswagen Комерційні автомобілі.

До 31 грудня 2016 року Volkswagen AG відмовляється від пред'явлення заперечень пов'язаних із закінченням позовної давності щодо можливих гарантійних вимог у зв'язку із недоліками програмного забезпечення в автомобілях з двигунами типу ЕА189, за умови, що строк позовної давності, щодо таких вимог ще не пропущений. Отже, очікування не спричинить жодних незручностей чи втрат для клієнтів Volkswagen.

Важливо зауважити: автомобілі залишаються технічно справними та безпечними в експлуатації.

Викладена у прес-релізі інформація не стосується продуктів і послуг Volkswagen Group of America та Volkswagen Canada.