Компанія вперше передала своїм клієнтам більше 10 мільйонів автомобілів за рік

23.01.2015.

10,14 мільйонів автомобілів передано клієнтам в 2014 році (2013 рік -  9,73; + 4,2%).


CEO Volkswagen Group Мартін Вінтеркорн: «Енергійний початок впровадження Стратегії 2018». В рамках цієї стратегії концерн Volkswagen планує стати найбільшим виробником автомобілів в світі.
Член правління, відповідальний за збут, Крістіан Клінглер: «Поставки автомобілів подвоїлися за останні 10 років».


Volkswagen Group досягнула своєї першої цілі зі Стратегії 2018: «В 2014 році наша компанія доставила своїм клієнтам більше 10 мільйонів автомобілів, від легкових e-up! до вантажних комерційних автомобілів. Це вражаюче підтвердження того, що ми активно реалізуємо нашу Стратегію 2018, не дивлячись на складні ринкові умови», - розповів в Детройті голова ради директорів концерну Volkswagen Мартін Вінтеркорн. Загалом 10,14 мільйонів автомобілів було продано клієнтам по всьому світу з січня по грудень 2014 року.

У грудні також спостерігалося зростання поставок, було передано 881,000 одиниць (грудень 2013: 857,600; +2,7%)., Крістіан Клінглер прокоментував: «Наша компанія подвоїла поставки автомобілів за останні 10 років. Це надзвичайна продуктивність і вражаючий результат, у який кожен з брендів зробив свій внесок, не зважаючи на складні умови ринку».
 
Враховуючи показники комерційних автомобілів, у 2014 році бренди концерну Volkswagen загалом доставили клієнтам:

  • 3,95 млн автомобілів-  на загальний Європейський ринок (2013 рік - 3,75 млн; +5,1%);
  • 2,03 млн автомобілів -  до Західної Європи, враховуючи Німеччину (2013 рік - 1,90 млн; +7,2%);
  • 0,67 млн автомобілів - у Північноамериканський регіон (2013 рік - 0,66 млн; +0,4%);
  • 0,79 млн автомобілів - у Південноамериканський регіон (2013 рік - 0,99 млн; -19,8%);
  • 4,06 млн автомобілів - в Азіатсько-Тихоокеанський регіон (2013 рік - 3,65 млн; +11,3%), з яких 3,68 млн були доставлені покупцям до Китаю, включаючи Гонконг - найбільший ринок збуту для компанії (2013 рік - 3,27 млн; +12,4%).